Bezorgen en Retourneren

Gratis verzending

Bestellingen boven de €20,00 excl. 21% BTW worden gratis geleverd. Onder dit bedrag zullen wij de portokosten van PostNL doorberekenen, in de praktijk komt dit alleen neer op kleine onderdelen of accessoires waar wij hopelijk op uw begrip mogen rekenen dat dit soort bestellingen niet gratis kunnen worden verzonden. Daar waar wij weinig producten hebben onder de €20,00 excl. 21% BTW betekent dit voor u dat uw bestelling bijna altijd gratis zal worden geleverd.

Verzending via PostNL

Alle bestellingen die wij via PostNL versturen kunt u, mits voor 16.30 op werkdagen besteld, de volgende dag in huis verwachten. Via PostNL versturen wij onze bestellingen welke dit toelaten gezien de omvang en het gewicht. Alle bestellingen wat betreft onderdelen en kleine accessoires zullen via PostNL worden verstuurd. Na het succesvol afronden van uw bestelling ontvangt u een e-mail met de track and trace code om uw bestelling te volgen. Wij doen er altijd alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar bovenstaande is slechts een indicatie en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Wanneer het voorkomt dat er een vertraging is ontstaan is de levertijd zullen wij u hier per e-mail van op te hoogte brengen. Wanneer er sprake is van een bestelling met meerdere artikelen en verschillende levertijden zullen wij de levering combineren op de meest logische en efficiente manier, lees: gelijkertijd geleverd. Wanneer ook hier sprake van is zullen wij u hier van op de hoogte brengen.

Verzending via Hoekstra Sneek (Externe Meubeltransporteur)

U zult begrijpen dat (kantoor)meubilair niet door de brievenbus past en/of via PostNL kan worden verstuurd, derhalve werken wij al zo'n 50 jaar samen met de zeer ervaren meubeltransporteur Hoekstra Sneek. Hoekstra Sneek garandeerd in >95% een 24-uurs levering nadat de bestelling bij ons is afgehaald. Het is dus even afhankelijk van het bestelmoment of u uw bestelling al de volgende kunt verwachten of de dag hierna. De ervaring leert dat bestellingen voor 11.00-12.00 geplaatst de zelfde dag nog worden afgehaald en u dus de volgende dag kunt verwachten. Vanzelfsprekend kunt u verwachten dat u ten alle tijden per e-mail op de hoogte wordt gebracht en wordt gehouden wat betreft het aflevermoment (dag en tijdsindicatie).

Wanneer uw bestelling is overgedragen aan Hoekstra Sneek kunt u uw bestelling volgen op onderstaande link voor meer informatie wat betreft het aflevermoment:

https://www.hoekstrasneek.nl/transport/track-trace-overzicht

Verzending via Eigen Transportdienst

Afhankelijk van de afleverlocatie voeren wij ook veel leveringen uit met eigen vervoer. Het voordeel hier van is dat wij u nóg beter van dienst kunnen zijn wat betreft inschatten van de tijd zodat er voor u zo min mogelijk tijd verloren gaat. Wanneer dit het geval is zullen wij u hier natuurlijk ten alle tijden van op de hoogte brengen en samen in overleg het beste aflevermoment afstemmen.

Bezorging

Via PostNL

Bezorging via PostNL zal geschieden zoals u dit gewend bent, u ontvangt uw bestelling via de bezorger. U kunt de bestelling volgen door de eerder ontvangen Track and Trace code.

Via Hoekstra Sneek

Wanneer de bezorging via onze externe transporteur verloopt zal u hier alvorens van op de hoogte worden gebracht. Wanneer er bij ons een mobiel telefoonnummer bekend is zal u een SMS bericht ontvangen met hier in het tijdsvak dat de bestelling zal worden geleverd. U kunt de zending ook volgen via onderstaande link of natuurlijk zelf een ander aflevermoment bespreken.

https://www.hoekstrasneek.nl/transport/track-trace-overzicht

HOEKSTRA BV

Industrieterrein De Hemmen
Schoenmakersstraat 8
8601 WC Sneek

Telefoon (0515) 412110
Fax (0515) 423920
Email: info@hoekstrasneek.nl

Via Eigen transportdienst

Wanneer wij de bezorging zelf zullen uitvoeren wordt u ook hier alvorens op de hoogte gebracht. Wij zullen in overleg het moment uitkiezen wat voor u het beste uitkomt zodat de eventuele overlast tot een minimum zal worden beperkt. Ook wanneer er sprake is van het monteren van het meubilair zal dit worden doorgesproken. Montage is niet altijd inbegrepen in de totaalprijs, ook hier geldt dat hier vooraf overleg zal plaatsvinden. Voor meer informatie of vragen kunt u altijd contact met ons opnemen om onduidelijkheden weg te nemen.

 

Retourneren

Het is als consument uw wettelijk recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van redenen, af te zien van uw aankoop. Houdt u er wel rekening mee dat de bestelling in correcte, ongebruikte en onbeschadigde staat dient te worden retourneerd alsmede het feit dat de kosten voor het terugsturen (ongeacht welke manier) voor uw rekening zijn. Dit klinkt allemaal heel formeel en dat is het natuurlijk ook, maar wij streven er naar om u te allen tijde correct van dienst te zijn geweest. Mogelijke op of aanmerkingen over uw ervaring alsmede het eindproduct zullen wij altijd correct oplossen en afhandelen, retourneren is daarbij dus pas de laatste stap, maar retourneren mag natuurlijk altijd. Bovenstaande geldt in principe wettelijk gezien niet voor zakelijke klanten, maar wij zoeken altijd de passende en voor u correcte oplossing.

Voor vragen en of opmerkingen omtrent uw geleverde bestellingen of retourzendingen kunt u contact opnemen met:

E-mail: retourneren@giomeubelen.nl
Telefoon: +31 (0) 10 273 39 50